Endişe etmenize gerek yok Allah ne yazmışsa o olur benim ilk hamileliğimde 4 e yakın çıkmıştı doktor çok paniklemişti bizi hiçte birşey yapmadık hiçbiryerede gitmedik ekstradan.. gayet Sağlıklı 5 yaşında çocuğum çok şükür sonuç ne olursa olsun insan kabul etmeli bu yüzden hamileliği sitres altına koymaktan başka birşey deyil bu ikili tarama testi