Merhaba hanımlar bugün ikili tarama için hastaneye gittim 12 haftalık bebeğim 2.9 ense kalınlığı olarak gördüler onlar biraz kalın görmüşler suphelenmisler beni başka şehire sevk ettiler bişey çıkabilir de cikmayabilirde dedi doktor başına böyle bişey gelen var mi kafayo yemek üzereyim pazartesiye kadar beklemem lazım ense kalınlığı yüksek olunca ne gibi bişey olur internette down sendromu yazıyor sadece lütfen cevaplayın çok önemli brnim için