zynpkrhsn1 gncglozclk benim zamanim gecmisti o yuzden tek diz vurdu saglik ocagi hicte olumsuz bisey soylemedi
Drysvrucr Bana aşıyı yapan hemşire 2. Doz seni o kadar etkilemez demişti. Yani 2. Doz çok hafif belirti gösteriyormuş. Ben de 1 doz oldum ve işe geldim çalıştım sadece gece üstüne zor yattım. Çok çok geçmiş olsun dediğim gibi 2. Dozdan korkma bence.
Burcuilker1 gncglozclk öyle valla şimdş 21 haftalığız ama dedim doktoruma yaptırmak istemiyorum böyle böyle ağır ve alerjik geçirdim diyince olumsuz konuşmadı 😇
gncglozclk Burcuilker1 banada özel doktorum cok rahat konusuyor devlet oyle demiyor ayy Rabbım saglıkla almayı nasip etsin hepimize 🤲❤️
Sword Ben tetonoz oldum ilk acillik oldum bütün doktorlar tetonoz yapmaz diyor karaciğer enzimlerim yükseldi ateşim çıktı. Kolum çok agrıdı ondan mı bilmiyorum
gncglozclk Sword bende acilde yattım tetenozdan sonra banada ondan degıl dır dediler neyse artık 2. Olmucam Rabbım buyuk 💕 siz oldunuz mu 2.