gncglozclk benimde ilk doz çok korkunç geçti kendime zor geldim ama doktorum 2. Dozu kesin olacaksın dedi ve oldum ama sadece hafif kol ağrısı oldu doktorum özellikle kolun arka kısmına vurdur dedi ilkinde kolumu kesmişler gibi hasta oldum 5 gün yattım ama çok şükür ikinci dozda bişey olmadı hafif kol acısı riske atmamak lazım eğer kendi doktorunuz ol diyorsa yaptırın