Smhaa_61 Kızlar bugün tam 37 olduk.Normal doğum için bekliyoruz.Sizin doğum tercihiniz nasıl acaba sezaryen mi normal mi 🌸
aysenur30a Smhaa_61 37+2 normal bekliyorum bende ama perişanım keşke doktor gel hemen sezeryanla alalım dese 😩 aşırı bel ağrım var 2 gündür oturamıyorum kalkamıyorum kaburgalarım batıyo,nefesim daralıyor,uyuyamıyorum 😩
MelisaaZ Smhaa_61 37+2 normal bekliyorum bende grip 20 lik diş çıkarma kaburga agrısı vajinal sancı ne ararsan var canım çok şükür 🥹😬
Aylanursu Smhaa_61 37+2 Haftaligim bende bel ağrısı çok fazla kasıklarda ağrı bugün vajinamda da ağrı var doktor kontrolüm Çarşamba günü 38 haftalık olucam normal bekliyorum bende ama özelde çatı muanesi oldum dar dedi direk sezeryana yöneltti birde devletteki doktoruma danisicam o ne diycek ona göre bir yol alicam bende
Smhaa_61 aysenur30a evet benimde belim ağrıyor iki gündür.İnşaAllah vaktinde sağlıkla alırız kucağımıza 🤲🙂
Smhaa_61 Ayrıca dünden beri alt kasıklarımda aşırı baskı var bebek hareket ederken oluyor.Ve belim ağrıyor.Sizlerde de aynısı oluyor mu.Yürürken alt karnımı tutarak yürüyorum resmen öyle daha rahat ediyorum 🥹
elisa38 Smhaa_61 37+4 zaten 38 sen gün almış oluyor ya ni 2 gün sonra 38 dolmuş 39 dan gün alacak canım teşekkür ederim
Smhaa_61 elisa38 evet senin için öyle cnm ben daha yeni girdim pazartesi doktora gitcem alttan muayene etmez inş geçen cuma 36 da etmişti🥹Kalça kemiğin dar dedi sezaryende olabilirsin dedi.Ama ben normali beklicem son haftalarda açılır belki yapamadan bilemeyiz
elisa38 Smhaa_61 hmm anladım canım sen yinede bebeğim riske atma bazen dar olunca kafa sıkıp tramva oluyor bebeklere diye okumuştum tabi problem olmadığı sürece bekleye bilirsin haftanın bende alttan muane salı olacam zor mu bakalım çatı muanesi
Smhaa_61 elisa38 Beklenmedik anda olduğum için kendimi kastım istemsizce 🫢Ama o kadar da korkulacak bişey değilmiş acı falan çok olmadı saniyelik sürdü
Smhaa_61 aysenur30a Evet ya yürüyüşte yapmak lazım ama yapamıyorum kaç zamandır nolacak böyle bi de normal istiyorum 🥲
Smhaa_61 Aylanursu aynısınbende özelde dar dedi ama beklicem ben yine .devlete de gitmeye gerek var mı bilemedim özel sonuçta
Sedaki Aylanursu benimde aynı çarşamba 38 oluyorum. Bugün tam 37+3 oldum. Normal bekliyorum bende bakalım ne olur bilinmez
Aylanursu Smhaa_61 Benim devlette nde doktorum var o yüzden canım ozeldeki doktorum direk sezeryan canlısı bı doktor ona guvenemedigim için devlettekine danisicam
Aylanursu Smhaa_61 Aminn canım inşallah hakkımızda hayırlısı olsun bebeklerimize sağ sağlım kavusalim☺️
Smhaa_61 Bi tarafıma yatınca sağ ya da sol farketmez bebek biyere toplanıyor bi müddet öyle kalıyor zor dönüyorum sağa falan sizce bunlar kasılma falan mı🫢