Kuz korku heyecan normal canım. Doğumdan sonra çok rahatlatacaksın . Bedenen Özgür olacaksın tüm şikayetlerin anında dinecek ( mide yanması , çatı ağrısı, şişkinlik, nefes alamama, rahat taramama) üzerinden bir yük kalkacak. Ben de ilk sezeryan oldum ilk başlarda sadece yataktan kalkarken zorlanıyordum. O da bir 10 gün filan. Hiç korkma çok rahatlatacaksın. Sağlıkla kucağına alırsın bebeğini inşallah