Ben hiç birşey yapmadım çünkü dr um normal hayatına göre davran sadece ağır kaldırma dedi transferden sonra 2 saat yol geldim yürüyüş yaptım kendimi başka şeylerle oyalamaya çalıştım düşünmemek için bence en önemlisi bu dr un tavsiyelerini dinlemek çünkü her transfer farklı olabiliyor donuk yada taze olarak ve akışına bırakmak