Merve_ceyhan0803 ikitosbikannesi_ 6 haftalıkta bebek görünmedi ama doktorum hiç bir zaman boş gebelik demedi sadece bebek suan görünmüyor dedi bnde çok korktum boş gebelik diye ama çok şükür 7. Haftada hem bebeği hem kalp atışı gördüm
mammaaa33 Yigit_Yagiz_Moms bende 6+5 te boş genelik dediler ama kese bomboştu yolksac ta yoktu sizde de öyle miydi
Yigit_Yagiz_Moms mammaaa33 bana dediki kesen iyi büyümüş ama ben içinde bir canlılık göremiyorum kalp atışı da yok kese etrafında da kanama alanı mevcut muhtemelen düşük yapacaksın kanaman başlayınca acilden giriş yap dedi
mammaaa33 Yigit_Yagiz_Moms vajinal ultrasonla mı bakmışlardı kesen 18mm olmuş içi bomboş haftaya milyonda bir ihtimalle oluşursa oluşur dedi
mammaaa33 Yigit_Yagiz_Moms şuan 8+4 bugün bir doktor bebeği gördü son ultrason fotoma bakar mısın son posta attım sizin de çyle miydi acaba
Hiratuba ikitosbikannesi_ kesenin içinde yolk saç varsa boş gebelik olmaz. Dikkat ettiniz mi öyle bi şey söyledi mi yoksa kese tamamen boş muydu