777gonul_ ikitosbikannesi_ mayıs ayında boş gebelik geçirdim 6 haftasında boş gebelik denildi ben 8 haftaya kadar bekledim boş gebelik kesinleşti ve aynı gün vakumlu kürtaj oldum
Yigit_Yagiz_Moms ikitosbikannesi_ bana da altıncı haftada boş gebelik denildi ama ben bir hafta daha bekledim yedinci haftada kalp atışı duyuldu senin yerinde olsam onuncu haftaya kadar beklerim sana bir zararı yok
AleynaResul ikitosbikannesi_ ama kanla bi sonuç alamazsınız baktırmanızı tavsiye ederim ki zaten kamera acıtmıyor ben her gittiğimde alttan baktırdım
Churcill ikitosbikannesi_ benim ilk gebeliğim boştu. 7 haftada kalp atışı duyulmadı 9. haftada kendi düştü
mammaaa33 Yigit_Yagiz_Moms bende 6+5 te boş genelik dediler ama kese bomboştu yolksac ta yoktu sizde de öyle miydi
Kayrammirza ikitosbikannesi_ 6 haftalıkken gittiğinde kese vardı bebek yoktu .herkesin aynı olmaz. 8 haftalıkken tekrar gidicem bakalm