Tinii_minii_mom ama inan bana magnezyum daha önemli bence. Şahsen ben iki gebeliğimde de vitamin demir hapı balık yağı vs tarzı ekstra bir destek kullanmadım hiç. Sadece 3 ay folik asit içtim o kadar. Ne değerlerimde düşüş oldu ne kansızlık falan oldu. Yediğime ictigime dikkat ediyordum o kadar. Ama magnezyum içmeyi unuttuğum günler bile belli oluyordu hemen o gün karın ağrım oluyordu tekrar. 37. Haftada falan bıraktım magnezyumu