Kızlar 6. Aya girdim benim vücuda bir şeyler oldu. Karnım şiş gibi hissediyorum. Karnım ağrıyor regl olcak gibi desem değil gaz var içinde desem onada benziyor. İshal gibi ya da büyük tuvaletim varmış gibi Sancı falan olma ihtimali var mı korktum ilk defa bu kadar karnımın içi dolu dolu hissediyorum sizinde bu aylarda değişimleriniz oldu