Tugbaelmass benim plesenta da aşağıda canım 36 haftalık oldum çıkmadı doktoruma kalsa 36 yı görmemiz mucizeydi 32. Haftada ciğer geliştirici iğne verdik şükür 36 bitecek bu hafta 🙏🏻 Hiç kanamam olmadı ama özelde Doğum yapamıyorum 3 ayrı özele gittim plesenta aşağıda olduğu için çok kanaman olur araştırma hastaneleri daha iyi senin için deyip araştırma hastanesine gönderdiler özele göre sezeryan olacaktım ama Araştırma Hastanesi kesinlikle seZeryan yok normal olucak dedi bende bekliyorum bakalım ne olacak diye 🤷♀️