Tugbaelmass Kızlar merhaba 22 haftalık hamıleyim ilk gebelik dünkü kontrolde doktor bebeğin eşinin yani plesantanın asağida olduğunu söyledi😕 Ama haftan küçük Rahim büyüdükçe Yukarı çıkar dedi🥺. Biraz araştırdım bazılarının çıkmamış kanama felan olmuş allah korusun çok tehlıkeli bir durummuş kanama olursa 🥺 yaşayan var mı durumu plesantası asağida olan çıkan yada çıkmayan🙏🙏🙏🙏
Maya311214 Tugbaelmass benim arkadaşımın öyle oldu 1 gece hastanede kaldılar kanaması vardı çünkü sonra plesenta yukarı çıkmadı sezeryan oldu. Ben de 18 haftalığım yukarı çıkmasını bekliyorum inşallah senin de çıkar
FatmaAzra_ Tugbaelmass 28+4 üz bende cuma gitmistim bana da gosterdi rahme yapisik dedi kanama olmaz sanmam dedi ama olursa gel bu durumda normal dogum olmuyor muu bilginiz var mii
Sevdar Merhaba benimde aşağıda 33 haftalık oldum artık yukarı cıkmıcak gibi zaten ikincikere detaylı ultrason istendi çok şükür ki önemli olan rahim ağzını kapayıp kapamadığı benim kapamadığı için sorun olmıcanı söyledi doktor . Sorun yapma hamileliğinin keyfini çıkar Rabbim yardım ediyor inan 🙏🏼 Allah hepimize sağlıklı , kolay doğumlar sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah 😌🙏🏼
Serraaa Benmde cıkmadı canım sezeryan mecbur hayırlısı olsun ALLAHım bebeklerimizi kucagımıza saglıkla almayı nasip etsin inşallah 25 haftaya grdm bu arada
Hilalalara FatmaAzra_ ben normalden Korkuyorum açıkcası doktorumla ara sıra konuşurken diyorum epidural mepidural ne varsa bana verin bayıltın 😀 Şaka bi yana Rabbim sağlıkla kavuştursunda bizi yavrularımıza sezeryan normal hiç fark etmiyor 🤲🏻
FatmaAzra_ Hilalalara ya ben cok istiyordum normal doğumu daha kolay iyileşir insan 😢 insallah o zamana kadar düzelir durum
Hilalalara FatmaAzra_ inşallah canım doğumunda istediğin gibi olur sonuçta bi kadının ömründe ki en özel anlardan biri😇
Leilademir Tugbaelmass benimde öyleydi bir türlü yukarı çıkmadı cocugu hep aşağıda taşıdım 33 haftalığım dert etme ilk 3 ay önemli o halinde zor işler yapıp kendini yorma düşüklüğe sebep olma yoksa bn hep aşağıda tasıdım sorunsuz bir hamilelik geçirsim şu zaman kadar şükür
Leilademir Leilademir bana sezeryan olucaksın veya nırmal olucaksın demedi erken doğum riskim yok şuan hersey normal
yyhulya aynı şeyi ben de yaşıyorum kızlar 26. haftamdayım hala aşağıda 😔😢 inşallah Allahım hepimize yardım etsin normal doğumla kavuşalım güzel yavrularımıza
Seda54 Tugbaelmass benimde aşağıda çanım lekem geldi ama 2 farklı doktora gittim zamanla çıkacağını bir sıkıntının olmadığını söylediler bu arada 16+3 üz düşük önleyici iğne verdi doktorum haftada bir vurulacam bol bol dinlen canım kendini zorlama çıkar zamanla
Asii Benimde aşağıdaydı 1 hafta lekelenme şeklinde kanamalarım oldu şimdi 25 haftalık oldum ve çok şükür olması gereken yere yerleşmiş sıkıntı yapma canım inşaAllah sağlıcakla alırsın kucağına meleğini