Hopefulmom Bbbsr kendinizi kasmayın bana bakan ebeler gayet iyi davranmıştı ondan kendimi rahat hissettim acımadı çok inşallah karşınıza iyi insanlar vicdanlı insanlar çıkar ☺️
Bbbsr zynpkrhsn1 ben cok kasmıştım kendimi cok acıdı kasmayın bence pek mümkün olmuyor ama kasmamaya calısın en azından
Bbbsr Hopefulmom benim ilkinde yapmışlardı ama sezeryan oldum ikincide sezeryan olcak zaten oyüzden çatı muaynesi olmıcak. 32. Haftamda erken doğum riskim vardı açıklığım vamı diye baktılar ozamanda cok kötüydüü
Hopefulmom Bbbsr belki bakan kişi nazik davranmamıştır ondan acımıştır Allah kolay doğum nasip etsin sizlere inşallah ☺️