canım o biraz çatı muayenesini yapandan yapana da değişiyor, 29 haftalıkken çok ağrım olduğu için başından beri gittiğim doktor hiç bişey söylemeden bacaklarını aç dedi, bende açtım daha önce bir kaç kez vajinadan ultrasonla baktığı için yine öyle yapacak sandım, açılma olup olmadığını anladığımız aleti hiç bir şey demeden sokunca ben bir çığlık attım yok böyle bir acı, tamamen hazırlıksızdım gerçekten çok canım yandı. sonra herhangi bir açılman yok dedi. neye uğradığımı şaşırmıştım. şuan 37 haftalık hamileyim yine ağrım oldu acile gittik ebe sağolsun çok güzel bir şekilde anlatarak (çok acıcık canın yanabilir ama korkma kendini kasmamaya çalış nefes al) diyerek beni inanılmaz motive etti ve gerçekten canım yanmadı. hiç korkma kendini kasma oraya bişey gireceğinin bilincinde ol eminim korktuğun gibi olmucak