Gizemgizos muayene çok zor ya sabah 4 de 5 de gitmek lazım sıra alabilmek için bence de ne kadar erken gidebiliyorsanız o kadar iyi 🙃 Eşten ayrılmak elbette zor ama yapacak bir şey yok her şeyin bir zorluğu var benim eşim yanımda 20 aylık bir çocuğumuz var diye benimle geldi ama işsiz Trabzon’daki evi kapatmadık doğumdan dolayı oraya ayrı buraya ayrı kira veriyoruz 🙈 Doğu görevi gerçekten zor Rabbim kolaylık versin