Efnan3443 ilk gebeliğimde 22. Haftaya kadar hissetmemiştim hatta bu yüzden tetenoz aşısı yapmamışlardı Hakkari/Yüksekova’da beni çok korkutmuşlardı 21. Haftada korona olduktan sonra Trabzon’a geldim o zaman aşı yapmıştı ebe içimi de rahatlatmıştı bebek hareket ediyor sen hissetmiyorsun diye…
şu anda ikinci gebeliğim 16. Haftadayız ve çok fazla hissediyorum hareketlerini ☺️