Hafizeipek Deletedmom4793 en azından özelde eşiniz yanınızda olabilir. Devlet hastanesinde sadece ziyaret saatinde yanınızda olabilcek
Deletedmom4793 Hafizeipek evet orası öyle bi de oda sıkıntısı var beni düşündüren asıl şey o. Ben dikkat ederim kendime de başkasının mahremine de ama herkes aynı davranmıyor tek kişilik oda olması şart hele yeni doğum yapmış emzirecek olan bir kadının😑
Deletedmom4793 Melikeb19 çok güzel maşallah yani gerçekten Allah iyilerle karşılaştırsın hastaneye göre de değişiyor olabilir o zaman bilemedim şimdi
Deletedmom4793 Hafizeipek kaçıncı haftadasın biraz yenmeye çalış korkunu ben de yaklaştıkça korkuyorum tabi ama sezaryenden de daha çok çekiniyorum hayırlısı olsun tabi ki
Ecrinimleyla Hafizeipek canım Hayat hastanesi uygun aslında ve çok memnun insan var yani tabi sen bilirsin de yine normalden çok korktuğun için söylüyorum bi de İzmir’de olduğun için
Hafizeipek Deletedmom4793 2 ayrı gebe okuluna gittim, suda doğum kursuna gittim, pilates, meditasyon, hamile yogası hepsine gittim hepsinden sertifika aldım 33+4 haftalik hamileyim korkum asla geçmiyor hiç biri bir işe yaramadı yani
Deletedmom4793 Hafizeipek hadi ya benim gittiğim hastanede de 2 ve 3 kişilik vardı ama daha fazlasını bilmiyorum bir de 2 gece yatırıyolarmış acaba imza verip 1 gece sonrası çıkma gibi bir durum oluyor mu Ben hiç kalmak istemiyorum hastanede😑🙄
Umutdeniz Hafizeipek ben mersinde oturyrm ve buraya yeni hastane yapıldı şehir hastanesi bütün odalar tek kişilik ve banyosuna kadr var odada giden herkezde memnun herkez de dedi doktor yaptıryr doğumu çokda ilgileniyorlarmış hemşireler doktorlar
Suzitosuzi Hafizeipek nasıl ya?? Dört kişilik hastane odası mı? Üniversite hastanesine gitsen orası da mı aynı?
Deletedmom4793 Hafizeipek bol dua et inşallah yenersin korkunu ben de 34 haftalığım hemen hemen aynıyız
Suzitosuzi Hafizeipek sezaryen ne kadar senin orda? Bence bu kadar kendini ve psikolojini zorlama sen canım ya
Hafizeipek Deletedmom4793 evet 3 gün var aramizda. Yenemiyorum ya herşeyi denedim işte her kursa gittim psikiyatriye de gittim ama geçmiyor korkum üstune bı de cinsel ilişki korkusu başladı
Deletedmom4793 Hafizeipek ben istanbuldayım süleymaniyeye gidiyorum doktorum çok iyi ama doğum biraz beni zorlar oda konusu😑
Hafizeipek Deletedmom4793 ben başka hastanelere sordum özel oda olsa bile onlar da doktorun seçtiği kişiler kaliyomuş yani özel oda var diye gitsen bile garantisi yok dolu olursa gene kalamiyosun
Deletedmom4793 Umutdeniz Her hastane aynı değil galiba belki birçoğunda öyledir de sormak lazım gittiğimiz haataneye
Hafizeipek Deletedmom4793 bilmiyorum normal doğum videosu izledim sonra başladı 4 ay oldu yasak olmadığı halde yapmıyorum