Deletedmom4793 ben devlette Doğum yaptım Doğumu da dikişi de doktor yaptı, sancım kesildi hazır olmamı bekledi eliyle vajinamı sürekli uyardı dikiş atılırken bebeğimin yanımdan gitmesini istemedim ve tüm kontrollerini boy kilo temizlik ilk aşı topuk kanı yanımda yaptırıp bebeği giydirmelerini söyleyip emzirme için daha çataldayken koynuma verdi ve bacaklarımın arasına kadar kendisi temizleyip işlemlerim bitince ameliyathane Ekibini çağırttırıp beni giydirmelerini söyledi . Hatta yanımda getirdiğim pijama ve geceliklere bakıp bence bunu giydirmelisiniz güzel anneye dedi güldü göz Aydını verdi öyle çıktı odadan, ha birde bebeğimin benle beraber doğumhaneden çıkacağını tembihledi. Tekerlekli sandalyeye oturdum bebeğimi kucağıma aldım ve babamızın sevdiklerimizin yanına gittik. Nöbet değişimi olmadan yanıma geldi nasıl hissettiğimi sordu, emzirme için bebeğimi kucağıma aldığımda kan kaybından dolayı (tansiyonum vardı) başım dönüyordu bayılacak gibi oluyordum tüm kan sayımlarımı yaptırdı kontrol etti ve öyle çıktı . Hayatımda ilk defa gördüğüm bir kadındı ve kelimenin tam anlamıyla insandı . Allah razı olsun hepinizi iyi insanlarla karşılaştırsın bebeğinizi tek avazda kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah🙏🏻♥️ Normal Doğumdan korkmayın herşey sırasıyla su gibi işliyor ve o kadar mucizevi kolay bir şey ki Doğumdan çıktım odama geçtim ve tekerlekli sandalyeden indiğim gibi rahatça yürüdüm tuvalete tek başıma gittim bebeğimin altını kendim değiştirdim bir gün bile yatmadım hiç bir anını kaçırmadım.. Ben Meryem ana otunun suyuna okunan duaların sancı süresi boyunca dilimden düşürmediğim rabbi yessir duasının ve en kötü sancılar geldiğinde bile bir dakika sonra bir dakika rahatça nefes alabileceğimi düşündüğümün çok faydasını gördüm. İllaki bitecek. Kim 48 saat sancı cekmiş ? Maksimum 10 seni zorlayan 2 saat. Ve bir ömür yanında olacak bir mucize. Canından canın ayrılıyor illaki azıcık bedel ödüyorsun. Tek nefeste 3 dakika süren bir doğumdu benimki, çok olsun 15 dakika zor bir sancı cektim. Sormak istedikleriniz olursa bebek bakımı , Doğum vs tecrübe ettiğim her konuda yardımcı olmak isterim 🤗♥️