Scelikler [silindi] yaptım sabah negatif çıktı en az 20 dk bekledim silik çizgi oldu ekin değilim 2 gün daha bekliycem test yapip kan veririm ona göre
ssahin22 Scelikler Benim reglme daha 10 gün var yumurtlama zamanı akıntım oldu aradan 9 gün geçti bugün tekrar oldu ilk defa başıma geldi bide sabah yüksek biyete uzandım karnım ağrıdı da acabamı dedim
Mylove47 Scelikler silik cizgiyse hamilesindir sağlık ocağına ya da acile kan testi ver hamilelik testi olarak
Mylove47 Scelikler en iyisi o kan testi verince hem netleşir ama yine de ondan sonra kadın doğuma gitmen gerekcek
Scelikler [silindi] evet pozitif doktor yarına istedi kan idrar testini sonuçlar gelince kadin doğuma gidicem hemen
[silindi] Scelikler ya çok sevindim Hala belirti yok degilmi kasık ağrısı göğüs ağrısı felan Birde adetiniz 10 gün gecikmiş Geç dölleme olabilir mi
Scelikler [silindi] evet gec dollenme olabilir goguslerimde bide kasiklarda ara ara agri oluyor canım Rabbim isteyen herkese yaşantın , inşallah sağlıklıdır tek endişem bu