Merhaba kızlar, forumdan 2.ye mezun oluyorum 😂 24 ekim çarşamba günü saat 11 de geldiğim gibi doğumhaneye yatışım yapıldı nst son kez ultrasonla bebek ölçüldü 3300 denildi, soyundum ve 12 de ameliyathaneye çıktım. Belden iğne tutmadığı için direk bu sefer genel istedim bi 20 dakika bana dil döktüler bu sefer tutacak diye ama kendimi bildiğim için risk almadım 12.22 de 2. Kez anne oldum 🥰 2925 gram 47 cm kızım doğdu, odaya 3te getirilmişim peşimden de kızımı getirdiler ağrı kesici yaptılar hemen. İlk kalkış ve sıvıya başlama zamanımda akşam 9da oldu, kalkıp yürüdüğüm gibi sondayı çıkarttılar altıma alt açma seriliydi onunla kendimi kaydırarak kalktım yataktan bence faydası çok oluyor 😂 başka bişey gelmiyor aklıma sormak istediğiniz varsa seve seve cevaplarım 🥰