umrumdadegil her bebek farkli bazilari sakin bazilari fazla aktif ola biliyor eger ultrasonda gelisiminde bi problem yoksa demek normal. Ben 23 den sonra net hiss etmeye basladm duzenli. Ama arada bir gun falan oluyor daha az haraket ediyor. Bazen ben cok fazla ayakta olunca kosusturunca hiss etmiyor ola biliyorum . Mesela 2 gun oncesine kadar tekmeleriyle acitiyordu. 2 gun sakin oldu. Dün yine basladi 😄 belkide arada yoruluyor uyuyor 😄