22′den sonra çok net hissettim. Şu an 30.haftadayım. Benim kız anası gibi rutinci 😅 Sabahları bir tur acıktım diye vurur uyandırır. Öğlen güzel yemek yediysem hareket eder yemediysem 1 kere vurur sonra yatar. Akşamları et yemeği yediysem içimde dans eder ama sevmediği şeyleri yediysem sadece biraz hareket ediyor😄 bir de eşimin sesini duyunca bazen ediyor. Son olarak da gece yatmadan 3 5 tekme atar gerinir sonra yatarız. Gece yatarken hareket ediyor mu bilmiyorum valla hiç hissetmiyorum