2oglus Burcu__0506 teşekkür ederim canım 🙏😊 adet olmazsam pazartesi günü tekrar yapicam inşallah dua edin benim için 20aydir bekliyorum
Burcu__0506 Zeyno223344 var görünüyor kuzum bitane daha yapsın bence bazen testler bozuk olabiliyor yalancı pozitif gören arkadaşlarm olmuştu
Cinarsaitinannesi Zeyno223344 cizgi hemen çıktıysa pozitif ama rengi pembe değil sanki biraz beklemis gibi
Cinarsaitinannesi Zeyno223344 ay hadi hayırlı olsun var var bebek ben burdayim diyor benim testimde boyle bugün yaptım
Zeyno223344 Cinarsaitinannesi isteyen herkese nasip etsin ablamda her gün yapıyor gün geçtikçe daha koyulaşıyor ailece pazartesiyi bekliyoruz 😂
Tklc Zeyno223344 öyle oluyor canım kızımı öğrendiğimde kan sonucum 15 di keseyi görüp kalp atışını duyana kadar zaman hiç geçmedi
Aysenaz Mylittlepumpkinn ben 25 Ekim’de gebe olduğumu öğrendim 10 Ekim’de erken gebelik testi yaptım çıkmadı reglim 6 gün geçti normal test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim 5 haftalık hamile çıktım