Sevinc-Berna87 canım daha çatlamamış yumurtlama gözüküyor adetine daha çok var bu kadar erken gebelik olmaz benim 1 ekimde yumurtam çatladı testi bıraktım 6 ekimde çok fazla akıntım vardı acaba tekrar mı yumurtlama dedim test yaptım 2.ye yumurtlama gördüm tekrar değerlendirdim bana da hamilelik olabilir dendi ama arada çok az bi süre olduğu için değil dedim ama test yaptım yine de negatif çıkmıştı ama dün değerlendirdiyse gün aşırı ilerleyebilirsin yüksek ihtimalle yarın çatlama olacak yarını da değerlendir canım 🙏🏻 Rabbim inşallah gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻