Mzgnn0234 Melek-Gundogdu ilk gebeliğiniz ise cok zor degil inanın ikinci gebelikte 7 aydan beridir nerdeyse oturarak namaz kılıyorum. Kalkamıyorum ayağa 😊
Busra_60 Busakturk bende çok zorlamıyorum 36+2 şuan bır an önce kucağıma almak ıstıyorum sanırım bekleyemıyorjm
Betuss7 Mzgnn0234 bana da aynı şeyleri söylediler fakat 3bucuk hafta önde giderken biranda haftasını takip etmeye başladı