EsraifciUur Selam kızlae 37 haftalığız 3.400 olmuş benegımın kilosu 50 cm doktor böyle gidersen 4 u geçer dedi🙁 Nırmal doğum istiyorum ilki normal diye kafam karışık sizin verişler kaç kilo
Ummuglsm1379 Busakturk EsraifciUur 36+3 te 2900 kg benim doktorumda kafası iri 39 haftayla uyumlu 3500 ü geçerse normal doğum zorlayabilir dedi ama ben normal istiyorum inşallah 38 de sapasağlam doğar da kırkı beklemez 🙏
birkimse 1ciftyesilgoz Merhaba ilişki yasağınız var mıydı acaba ? Benimkisi 2 cm mesafede tam kapatmıyor doktor birşey demedi
1ciftyesilgoz birkimse benimki de 2 cm mesafede ilişki yasağı koymadı bana ama normal doğum yaptırmak istemedi 🫣
Busakturk Ummuglsm1379 erkek bebek mi kafa yapısı önde erkek bebeklerde genelde öyle oluyor buda normal doguma engel olabilir demisti banada 35+3 de nasipse yarın kontrole gidicez bakalım ne diycek 37+3
Feslo Busakturk bizimki hala dönmediği için 15 gün sonraya sezeryan planlandı ama yine takipte olucaz dönme ihtimali için 🙄
Tubilu Ben Dr 37 artı 2 tim. 35 de sancım geldim Nidicard la durdurdular. Şimdi de gelsin kilosu fazla olmasın diyor doktor . İlki normaldi ama 2700 doğmuştu 40 haftada. İnşalllah bu da normal olsun istiyorum
Buse_2777 Busakturk şuan 36.haftalığım tam, haftaya pazartesi 37+1 de sezeryan günüm korku, heyecan hepsi var ☺
Mzgnn0234 Betuss7 benim için soruyorsanız bebek gelişimi ilerde 39 hafta ile uyumlu şeker olabilir sende dedi ama testlerde çıkmadı kilolu birazcık 🥰 beklemeye gerek yok dedi
Melek-Gundogdu 37+2 yım artık zor nefes alıyorum. Namazlarımı ayakta kılmaya devam ediyorum ama zorlanınca oturarak kılmaya çalışıyorum. Son iki gündür uyku problemlerim başladı. İnşallah çok bekletmeden doğar.
Mzgnn0234 Melek-Gundogdu ilk gebeliğiniz ise cok zor degil inanın ikinci gebelikte 7 aydan beridir nerdeyse oturarak namaz kılıyorum. Kalkamıyorum ayağa 😊
Betuss7 Mzgnn0234 bana da aynı şeyleri söylediler fakat 3bucuk hafta önde giderken biranda haftasını takip etmeye başladı