Benimde bat 4 kasım bu 4. Ay ilk defa gün saymadan acele etmeden test almadan bu güne kadar geldim hiç te beklemiyorum pozitif sonuc umutsuzum ama rabbim nasip eder belki diye günümü bekliyorum adet bekliyorum olmazsam eger pazartesi direk kan veririm 😃