yenidenanne34 Mavispembis1_ bat 3 Kasım henüz test icin erken oldugunu düşünüyorum 31 ekimde falan yaparim belki 🥰
Babyy_ Kızlar birşey sorucam size 7 ay önce kimyasal gebelik geçirdim hala hamile kalamadım prolaktinim biraz yüksek çıktı sizce çatlama tedavisi mi göriyim yoksa doğal yolla hamile kalmayı mı bekliyim başına gelen var mi
Elru Babyy_ bence bekleme zaten dogal yolla olsaydi simdiye coktan olmustu Direkt git doktor sana tedavi yapsin belkide tedavinin ilk ayinda hamile kalirsin
Elru Selam kizlar bendede bat 1 kasim acaba test yapip yapmamakta kararsizim Inshallah hepimiz bu ay guzel sonuc aliriz🙏🙏❤️❤️
Yazgull_kurt22 @"Mavispembis1benimde bat 3 kasım gecen ay korunmasız oldu olursa ikinci gebelik olacak yumurtlama gününde ameliyat olduğum için değerlendiremedik ama doğurganlık günleri oluyor uygulamadan takip edip o günleri değerlendirdim inşallah olur
Songulum Mavispembis1_ benim 5 te yumurtlamayı takip etmedim gün aşırı ilişki oldu inşallah tutmuştur
Lavinia96 Bat 1 kasım benim de ama bugün regli olacakmışım gibi karın ağrısı başladı. Normalde bu şekilde olmuyordu hiç regli mi olacağım acaba 😢
Mavispembis1_ Lavinia96 valla bende adet gününü bekliyorum 1 gün var dayanabilirsen dayan Ali canlar 🫠 ama negatifleri gördükten sonra belirtiler de gitti cöxözxkskls