BebekParlak dün Sabah bebeği gördüm 3 mm olmuş akşam acillik oldum Karnım biraz şişti ağrı yapıyordu yemek yiyince duruyordu böyle karnında gaz birkiyordu ağrı yapıyordu acile gittim ebebkte bir sorun yokd dediler kan idrar ve hormonlara baklilicakti kanı pıhtıli almışlar düzgün alamamislar 2 defa kan istediler gece 2 ye kadar bekledik sonuç çıkmadı doktor kanını alamamislar pihtili almışlar dedi aşırı sinir oldum en azından bebeğin iyi olduğunu gördüm rahatladım bugün 5+4 um dinlendim ve geçti