gokyuzununogrencisii inşallah benimde tek temennim o bende 1 Mart olsun istiyorum 🙈 29 olmasında ona çok üzülüyorum 3 4 senede bir geliyor 😂 normal sezeryan hiç farketmez sağlıklı gelişinde kendimi şartlanıyorum o an ne gerekirse artık tek olmamak bu konuda iyiymiş 😂