Kızlar sata göre doğum 27 Şubat görünüyor, doktor da öyle dedi çünkü tam yumurtlama gününde hamile kalmışım kızımda da öyleydi ve aynı uygulamanın dediği gibi doğum yapmıştım o zamanda 😌 inşallah tabi normal doğum olursa herhangi bir aksilik çıkmazsa 🌸 sizler ne durumdasınız 😍