Civciv_ Aynı hatayı bende yaptım ne yazık ki eve misafir gelecek diye bütün gün temizlik yaptım gecesine pembe bir akıntım oldu. Progestan kullanmaya başladım 1 hafta sonra kahverengi akıntı şeklinde devam etti derken en son baya kanamam oldu bir kaç kez aralıklarla tekrarladı hastanede yatmak durumunda kaldım. Çok şükür şu an 31 haftalık olduk ama inanılmaz stresli günler yaşadım. Şu an ki aklım olsa temizlik için bu kadar kendimi yormazdım o korku ile çok vicdan azabı çektim çünkü. Sizde içinizi ferah tutun doktorunuz gereken şeyleri söylecektir. Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸