Selam kızlar 1 hafta sonra 5 aylık olacağız. 1 hafta içinde 2 defa kahverengi akıntı mi desem kanamami desem anlayamadım. Çok affedersiniz peçeteyle sildiğimde kahverengi bi leke peceteye degdi.Bu 2 sefer oldu ama herhangi bi ağrım veya sıkkıntım yok. Sürekli devam eden bi kanamam da yok. Neden böyle oldu anlayamadım. Yarın randevum var hastaneye gideceğim. Sizlere de danışmak istedim. Başına böyle birşey gelen var mı?