Lelalela 1.5 yıldır deniyoruz canım umudum kalmadı artık sanmıyorum artık olacağını . Ben klomen kullandım 1.5 yıl önce gebe kaldım ilk aydan ama bilmiyordum düşürdüm 1.5 aylık ken üstünden 3 ay geçti tekrar gebe olduğumu öğrendim oda kimyasalmış . Sonra denemeye fırsat olmadı deprem yaşadık çok ağır bir şekilde bide onun psikolojisi . 😭 şimdi yeni yeni tekrar başladık tedaviye 3 aydır tedavi oluyorum ilk ay yine klomen kullandım yumurta çatladı içi boşdu tutmadı 2. Ay erken yumurtam çatladı yeterli boyutta değildi oda öyle olmadı bu ay da 3. Ayım doktor 2 hafta izin almış bu ayım da boşa gitti hiç birşeyde umudum kalmadı artık önümüzdeki ay da dicekki gel iğneye başlayalım boşu boşuna birton hormon yiyorum saçlarım nasıl beyazlaşmış kimse kimsenin içini bilmiyor işte 😭😭