Gizemsongul mrshavva sürekli yuruyus yapiyorum elimden geldigince. Iliski konusundada esim korkuyor yaklasamiyor bebege bisey olur diyo dogumu kolaylastiriyomus diyorum ikna edemiyorum
mrshavva Gizemsongul doktordan duysa ikna olur belki çocuğa Allah’ın izniyle birşey olmaz kavuşmuş olacaksınız 🙈😍
Krm Gizemsongul erkek. Yok ne belirti ne tık yok doktor haftaya kadar gelmezse fitil ile başlatacak artik. Denemediğim şey kalmadı doğumu başlatmak için bizim oğlan gelmiyor gelemiyor
Gizemsongul mrshavva doktorumuzda en fazla bu pazara kadar daha bekleriz diyo kendiliginden dogdu dogdu dogmazsa mudahele edicez dedi
glygns Gizemsongul 39+2 olduk sancım var fakat gelmek istemiyor sanırım oda farkında dünya kötü ama gelse çok mutlu olucaz allah hepimzin yardımcısı olsun inşallah.😉
Misraaa Gizemsongul Benim de son 3 gün kaldı ben de biran önce doğsun artık diyorum da Doğunca da bambaşka bi stres yaşıyorsun şimdiden lohusa sendromuna girdim bile