Gizemsongul Bebegm cok inatci galiba bi turlu dogmayi istemyo. 40+3 olduk ne zaman dogucak artik 😔. Siz kac haftaliksinz?
Zeliha66 Gizemsongul ne kadar tuhaf degil mi benim de erken dogum riskim var dogmasınnn diye dua ediyorum sende dogsun diye dua ediyosun. Cömelme hareketini denedin mi canım
glygns Gizemsongul 39+2 olduk sancım var fakat gelmek istemiyor sanırım oda farkında dünya kötü ama gelse çok mutlu olucaz allah hepimzin yardımcısı olsun inşallah.😉
Gizemsongul Buseamaikizlerburcu erkek bebek gec dogar diyolar benden örnekle soyluyorum. Gerci rabbimin isine karisilmaz o en iyisini bilir hayirlisiyla alalim kucagimiza insallah
mrshavva Açılan postlardan hep yürüyüş yapmak ve ilişkiye girmek Doğumu başlatabiliyormuş doğru yanlış bilmem ama yazanların yalancısıyım
Gizemsongul mrshavva sürekli yuruyus yapiyorum elimden geldigince. Iliski konusundada esim korkuyor yaklasamiyor bebege bisey olur diyo dogumu kolaylastiriyomus diyorum ikna edemiyorum