Herkesin acı eşiği farklı benim bel boşluğumdan kalçama doğru sancı giriyordu ve istem dışı kendimi koltukta yükseltiyordum.Daha sonra bu devam etti aynı noktada ve karnım taş gibiydi ilk gebeliğimdi saate baktım 3 dk ya bir aynı acıyı hissedince doğum olduğunu anladım ikinci gebeliğimde hiç sancı yoktu kronik son ay ağrılarıydı kontrole gittim suyum bitmişti ama ben hiç suyumun geldiğini görmedim sızıntı şeklinde bitmiş su o şekil sezeryana alındım şimdi üçüncü bakalım ne olacak 😅