busraakurt52 İlk kızımda 18 kg aldım doğumdan 40 çıkana kadar 20 kilo verip süt yapmak için yediğimden 15 kg geri aldım, ikinci kızım 36 haftalık 10 kg aldm sadece🌸
Nurbusra_ Mia0121 21+3 haftalık ve 5 hatta 5.5 kilo aldım bi sabah kahvaltı bide akşam 6 7 gibi yemek yiyorum o kadar ama yine de alıyorum niye böyle hiç anlamış değilim 63.5 la hamile kaldım şu an 68.5 69 geliyorum 😒 oniine diyetisyen önerebilicek olan var mı aranızda
Nur_09 Nurbusra_ Elvan Koçak tavsiye ederim bende hala ona gitmeye devam ediyorum evlenmeden önce 110 kilodan 65 kiloya düştüm 10 veya 11 ayda verdim ve 3 sene boyunca da aynı kaldım tabiki bir iki kilo oynadı sonra evlendim 5 kilo aldım 70 kiloyla hamile kaldım 23+2 yim ve güncel kilom 91.9 şaka gibi dimi keşke 75 80 kilo olmuşken gitseydim şuan gidiyorum ama gerçekten hamileyken diyet yapmak çok zormuş ama normal şartlar da olsa çok kolay diyet yapıyorum Allâh yar ve yardımcımız olsun gerçekten 🥲🥲🥲 online ✅
gamzevearya Nurbusra_ aynı hafta ve gündeyiz, doktorum bana ayda bir kilo almam gerektiğini söyledi. 52 kilo ile hamile kalmıştım şu an 57 kiloyum. bence sen de şu an normal gidiyorsun
Zelihaa1409 Mia0121 Senin aldığın kiloyla bebeğin gelişiminin alakası yok canm hatta az alman iyi bişey bünyeyle alakalı bende 32 haftadaym 5 kg aldm 64 le hamile kaldm yeni 69 olmuşum bebek haftasyla uyumlu gidiyo.Yani bebeğin gelişimi normal oldgu surece senin aldgn kilo önemli değil.
Nurbusra_ Zelihaa1409 özel olarak diyet listeniz var mı yoksa normalde de zor kilo alan biri misiniz ben normalde çok çabuk kilo alırım şu an az yememe rağmen 21 haftada 5.5 kilo aldım bence fazla
Zelihaa1409 Nurbusra_ Özel olarak bi diyet listem falan yok canm açıkçası çok dengeli beslenen biriside değilim bu kilo işinin en çok genetik oldgunu düşünüyorum annemde hamileliginde fazla kilo almazmis.Normalde de sık alan birisi deglm ama yinede boyuma göre fazlam vardı mesela 1.56 ym 64 düm hamilelikle birlikte 69 oldum yine boyuma ve vücüd endeksime fazla oluyo ama Allah’tan çok fazla almadm.Doktoruna söylersin boyuna göre çok fazlaysa diyet verebilir.
Lavinia1924 27+3 teyiz 5 kilo aldım 25 haftalikken kontrolde 840 gr çıkmıştı şuan me durumdadır bilmiyorum 9 kasim diğer muayene
Buse_2777 Mia0121 canm bende hemen hemen 25.haftama kadr falan 4 5 kilo aldım aıl kilo alımı 7.aydan snra başliyor genelde Doktor’um öyle demişti bebek için de aynı bizim içinde aynı
TugbaZmn Mia0121 42 ile hamile kalıp 50 ile doğuma girmiştim kızımda 2700 kilo doğdu Şimdi yine 42 ile hamile kaldım tam 8 haftadayız hala 42 kiloyum tahminen yine aynı olur diye düşünüyorum 🤗
TubaEraslan Senem112 yok düşen kilo sayılmıyor bende 8 kilo vermiştim doktora sordum normalndedi sen ilk hanile kaldığım kilodan hesapla demişti totelde 9 kilo aldım bende
bitanemiz24 66 altı ile tedaviye başladım şuan 16 haftalığım 73 üm ama 4 aydır iş yapmıyorum biraz riskli geçti ye iç yat modundan sanırım aldım
Nurbusra_ bitanemiz24 bende aynı durumdayım tedavi süresince baya kilo aldım şimdide ister istemez çok aktif hareketli değilim zaten zor hamile kaldım diye korkuyorum
tgbadlgzr 30 haftalığız 13 kilo almışım hamileliğimin başından beri. 72 ile hamile kaldım şuan 86 😬 küçük tüp gibi geziyorum ortalıkta. Sağlık ocağında ki hemşirem gayet normal olduğunu söyledi bugün :)