0znur benim.ilk kez hamile kaldığım ay gecikmisti ilk geçtiği gün erken gebelik testi yaptım 7 gün her sabah yaptım yok olsa kesin cikardi diyerek doktora gittim kanda negatif çıktı doktor adet söktürücü veriyim mi gebelik yok dedi beklemek istiyorum dedim baktım hala olmuyorum 11.gun tekrar gittim doktor senin için rahat etmeyecek bir kan daha ver dedi öyle öğrendim o gün bile erken gebelik testinde yok denecek kadar silik bir çizgi çıkmışti belli olmuyor :)