Pamuk napsam bilemedim acaba diyete mı başlasam şimdiden 4 ay önce yine hamile kalmıştım ya onda açlık değerim 96 çıkmıştı ben diyet vs yapmadım kürtaj olurken değerlere bakılıyor ya o zamanda açlık şekerim 105 çıkmış acaba benim bundan sonraki gebeliklerde şekerim mı olacak diyet yapmaya başlasam mı ki