Parlakk bende de detaylı da cıktı 22. Haftada doktor benden test istemedi direk burun kemıgıni olctu normal olunca sorun degıl dedi şükür oda ilerlemedi ikisi de 4 milimdi 28 de gittim biri gecmıs biri 4 milim oda artık onemli degıl dedi zaten sınır 7 dıydı 22. Haftada ama yinede takıp ettik ne olur ne olmaz diye sızın olcmedi mş burun kemiğini