meldabgm merhaba iyiyim teşekkürler siz nasılsını?, açıkcası ben başka doktorlarla daha görüştüm emin olmak adına. Bebeklerde bu durumla çok sık karşılaştıklarını ve bebek büyüdükçe bu durumun genellikte geçtiğini söyledikler eğer geçmezse doğan bebeklerde bile zamanla geçebileceğini söylediler bu yüzden fetal teste ihtiyaç duymadım. Çünkü burun kemiği görülmesi ense kalınlığının normal olması ikili testin düşün çıkması gibi olumlu sonuçlar varken sadece ufak bir genişlemenin tek başına down sendromu var diyebilecekleri bir durum olduğuna inanamıyorum açıkcası. Zamana bıraktım tamamen bebeğim için iyi olacağını düşünüyorum onuda etkilemek istemiyorum korkarak. Zamanla zaten böbrek genişlemesi her ultrasonda izlenecek. Bana soracak olursanız bebeğinizin böbrek genişlemesi çok az sizinde. Görüştüğüm bir doktor 7 mm ye kadar biz bu durumu normal karşılıyoruz şeklinde bir geri dönüş yaptı bana. Bu yüzden sayı küçük olduğu için içim daha rahat 🤍🌼