batununannesi__ Beriufuk22 Kız erkekle alakası yok sanırım ya benim oğlum olucak bide 39 dolmadan almam nedir normalde 38 i geçti mi alınıyor ilerisi normal doğuma yaklaşıyo zaten benim 38+3 te olucak
aysenuurr11 2096 36.haftadayim illaki agri sanci oluyor yarin kontrol bakalim 34den beri her hafta gidiyoruz kontrol+nst seklinde.
aysenuurr11 2096 hayir konusu olmadi sanirim 37de oluyor 38de de olan var yarin olacagini sanmiyorm 36 hafta erken cati muayenesi icin
Zeynep_ze 2096 aynı gündeyiz benimde indi hatta az öncede ben post açtım ağrılarım var kasık ve bacak kenarında ağrı var baya acıtıyor canımı
aysenuurr11 2096 cati muayenesi bir kerelik degil mi? Nst mi yoksa sizin dediginiz? Oyleyse 34 haftadan beri giriyorm
2096 aysenuurr11 normalde öyle ama bizim sancilardan dolayı yaptılar ilk 33 haflikken Doğum şeklini söylediler 37 de tekrar bakacağım dedi
aysenuurr11 2096 anladım 36.haftadayim haftaya bakarlar diye düsünüyorum saglikla gelsinler dogum sekli onemli degil🤲🏻💖