2096 Merhaba kızlar biz 35,+3 günlük olduk bizi gören herkes göbeğin çok inmiş yakında doğar diyo ağrılar da başladı yavaş yavaş sizde durumlar ne bu haftada göbek inince hemen Doğum mu geliyor biraz endiselindim
BirVeraAnnesi35 2096 bizde 35+2 yiz banada bazen şiş değilmiş gibi geliyor karnım aşağıya indiğini nasıl anlıyoruz acaba çok mu bariz belli oluyor ki?
M-Y2020 2096 bence hiç alakası yok ya benim göbeğim 35 indi 41+3 de doğum oldu eltimim göbeği hiç inmedi 39. Haftada doğum yaptı
M-Y2020 BirVeraAnnesi35 ben elim göğüsümle karnımın arasına girecek şekilde baya inmişti öyle anlamıştım
2096 BirVeraAnnesi35 vallahi bende. Bilmiyorum Bayadır dışarı çıkmıyorum dün komşular dedi bende hiç fark etmemistim
2096 M-Y2020 doğrudur öyle diyince biraz şaşırdım acaba doğar mı gerçekten diye başına gelen olduğu diye merak ettim
2096 M-Y2020 şu an benimde öyle bide af edersiniz ama sürekli lavabo ihtiyacı duymaya başladım iki gündür
Beriufuk22 batununannesi__ aynıyız sizinle benmde öyle her gören yarın doğuracak gibisin diyor. Ama başından beri asagida idi. Annem kızlar böyle olur diyor bilemedm..sezeryan olacağım doktor 39 bitmeden almam dedi biraz sinirlendim dayanamıyorum artk çok zorlanıyorum 38 den sonra alır diye biliyordum
zynpkrhsn1 2096 35+6 bazen karnım sis bazen inik duruyor sanki süreklide tuvalete gidiyorum 2 damla icin yerimde duramiyorum artik her sey belli olsa da dogursak dogum sekliniz belli mi ?
2096 zynpkrhsn1 Allah hayırlısıyla dogurmayi nasip etsin hepimize şu anlık eğer Bi aksilik olmazsa normal doğum zaten Doğum kanalına da yerleşmiş kizcem her hafta kontörl yapıyorlar sizin belli mi
zynpkrhsn1 2096 Şu an belli değil bi yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek sanirim cati muayenesi yapacak 1 hafta sonra
2096 zynpkrhsn1 daha önce hiç yaptılar mı çatı muanesi bizde 33 haftalikken yapmaya başladı ağrılarından dolayi
ElayAysen 2096 Selam. Biz de 35 + 3 haftadayiz. Kasıklarım felan cik agriyor. Bazen yuruyemiyorum dusunun yani :D sende de oluyor mu ?
2096 ElayAysen bende sağ ayağımın üstüne basamıyorum bildiğin topal gibi yürür oldum solda bisey yok ama sağ taraf olduruyo beni
batununannesi__ Beriufuk22 Kız erkekle alakası yok sanırım ya benim oğlum olucak bide 39 dolmadan almam nedir normalde 38 i geçti mi alınıyor ilerisi normal doğuma yaklaşıyo zaten benim 38+3 te olucak