Arzu343434 Merhaba Memorial hastanesin de doğum yapanlar hastane neler hediye ediyor acaba? İnternette bebek bakim cantasi yazıyor .size verdiler mi
smnbr Arzu343434 Ben yapmadım ama yapıcam inş. Benim anlaşma kağıdımda çanta yazmıyor, yenidoğan hastane çıkış kıyafetleri verileceği yazıyor
ISILTAN Arzu343434 Kırmızı büyük bir çanta , Mustela bakım seti , Sleepy bez , Pike , 1 takım kıyafet vardı çantada .
Gamgamze Arzu343434 bebek bezi ıslak mendil pişik kremi anneye ped veriyor bakım çantasının içinde birde hastane çıkışı. Onuda doğumda giydiriyorlar zaten
Arzu343434 smnbr İstanbul Ataşehir de mi yapacaksınız? Biz direk öze sigorta geçtiği için paket almadık. Nette gördüm ben de bakim cantasi diye . Veriyorlarsa kendim boşuna almayayım diye sorayım dedim 😂keşke verseler 🤣
smnbr Arzu343434 Yok istanbul da değilim ben. Ben sgklı olduğum için paket program olarak satın aldım. Siz bence bu konuyu hastanenize tekrar sorun😅 Benim kağıtta bi de kuaför hizmeti yazıyor. Umarım onu sağlarlar da foto çekimleri güzel olur :)
Arzu343434 smnbr aynen hastaneye bi sorayım :) kuaför var benim bildiğim de ama ben duzlestiricimi götürücem yine de 😬
Arzu343434 smnbr bi de oda süsleme ücretlidir değil mi onlar ekstra bi süsleme yapmazlar diye düşünüyorum 😂
Didemnil35 Arzu343434 kuaför icin hemşire kızlara yatış yaptığınızda haber vermeniz gerekiyormuş bana öyle dediler
Gzm_Krks Bende Memorial Ataşehirde doğum yapıcam. Bebek için hastane çıkışı ve içinde bakım ürünlerinin olduğu çanta veriyorlar. Anne için doğumun ertesi günü fön ☺️ İkramlık lohusa şerbeti veriyorlar birde. Süslemeyi dışarıdan ayarlıyorsunuz.
Arzu343434 Gzm_Krks aaa hangi doktora gidiyorsun canım :) bebek bakim cantasi derken hani annelerin kullandığı sırt cantasi tipi mi yoksa ürünleri koymalik küçük burç gibi bisey mi :) ona göre bebek bakim cantasi alacağım da veriyorlarsa boşuna almayayım dedim :)
Gzm_Krks Arzu343434 fotoğrafı var ama yükleyemedim bir türlü :( kırmızı kol çantası gibi. Benim doktorum hastaneden değil bağdat caddesinde muaynehanesi Zeki Şahinoğlu. Hastaneyle anlaşması var diye orda yapıyorum doğumu ☺️ Süsleme için masa verirler mutlaka. Ben hep kendim süslüyordum doğum zamanı uğraşmak istemedim :) organizasyon firması gelicek
Arzu343434 Gzm_Krks he anladım yani bildiğimiz anne cantasi gibi değil termos yeri falan yok yani :) içi de geniş mi acaba :) bende öyle süslemeyi kendim hazırlıyorum hem hoşuma da gidiyor :)
Arzu343434 Gzm_Krks ay evet burdan ben de resim atamıyorum 😅 instagramdan atabilir misin merak ettim 🙂 ismim arzu.arslan60
ISILTAN 223mom Evet . Önce hasta ile ilgileneb kişi geliyor size duş aldırıyor sonra kuaföre haber veriyor kuaför geliyor odaya
223mom ISILTAN aa çok iyiymiş ne yapıyorlar fön mü çekiyo . Bende diyorum bu millet doğumdan sonra nasıl saçlar başlar yapılı herkesin 😂