Cerennx Bir ay olacak nerdeyse göbek kısmımı dokununca falan hissetmiyorum gibi dikişe yakın olan tarafı yani tuhaf bir his sizdede böylemi
sevenanne Cerennx Benim ilk sezaryenden sonra 3 yıl boyunca devam etti. Yavaş yavaş geçti uyuşukluk. Pazartesi 2. Doğum olacak yine aynı olur diye düşünüyorum uzun süre o hissizlik devam ediyor maalesef
serapbttl Cerennx zamanla düzeliyor daha iç dikişiniz bile tam iyileşmemiştir zamanla dediğim 1 sene gibi bir süre 2 3 ayda düzelecek bir şey değil 2 sene oldu benim hala bazı kısımlarda dikiş üzerinde his yok şimdi 2. Olacak olan histe gider zaten 🙈
sevenanne Cerennx Benim dikiş üzerinde ve bacak yanlarına doğru baya devam etti çevremde kime sorsam aynı şekilde olduğunu söylediler. Demek ki kişiye göre değişiyor.
Yaprakdokumuseverr Cerennx kesiğin olduğu çevreyi 2,5 senedir hissetmiyorum. Oradaki sinirleri kestikleri için gayet normal. Hissetsem nolur hissetmesem nolur zaten 😅
Seheryvz sevenanne mrb sizin bacaklardada mı oldı yaa benm 2. Sezaryenim bu ilk genel olmuştum sadece karnımda kaldı uyuşukluk 4.5 sene oldu geçmedi şimdi ikinci doğum spinal oldjm ağrı kesici iğne yapılan bacağımın üst bölge uyuşuk dokunma hissi var ama cimcikliyorım sıfır his normalmi acsba 12 gün oldj doğum yapalı düzelmedi karnım zaten uyuşuk
Yaprakdokumuseverr Cerennx yoo sporla toparlayabilirsiniz göbeği ben 1 ayda düz yapabilmiştim düzenli sporla her şey mümkün
Kiwitoveannesi Cerennx 3 buçuk yıl oldu hala aynı teyzemin kızı var 11 sene oldu hala oldu ablam var 13 yıl oldu oda öyle kaslar ölüyormuş ondan hisetmiyormusuz
Sevimlii00 Benimde bugün yedinci günüm sezeryanda. Elhamdülillah iyiyim ama yan yatmak istiyorum artık 😕 ne kadar zaman sonra yan yatılabiliyor
Elanin_annesi Sevimlii00 doktorum 1 hafta sonra yan yatabilirsin demişti. Öylede yaptım şimdi 24 gün oldu yüz üstü bile yatıyorum😁
Betullyillmazx Güzelim 6. Ayda yavaş yavaş azalmaya başlıyor. Şuan 1. Yıl her şeyi hissediyorum. Oradaki sinirlerin onarılıyor, zaman gerek 🧡