Busenazzzzzz tabi canım doktorumun adını bilmiyorum Bi tane kadın doktordu ama çok iyi biriydi sağolsun sabah 10 da gittim muayene ettiler 8 cm açıklık var dendi hemen sancı odasına götürdüler odaya geldik nst bağladılar çocuğun kıyafetlerini istedi hemşire başınızda bir hemşire duruyor o size egzersiz falan yaptırıyor sonra duş aldırdı sıcak suyla bana benim hep yanımda durdu doğum anına kadar egzersiz yaptırdı sonra 5 dk da bir gelip alttan muayene ediyorlar doktorlar falan çok iyiydi hepsi şakacı bir tavırla yaklaştı gelip suyumu patlattılar sonra akşama doğru doğum yaptım bebeği hemşire giydiriyor sonra ten tene temas olsun diye göğüsünüze yatıyorlar 1 2 dk sonra odaya çıktım hemşire ve hasta bakıcıya bebekte yanımızda tabi tek kişilik odada kaldım ama 2 kişilik de var şans işi biraz sürekli gelip gidip kontrol ettiler bi sıkıntı var mı diye ağrın varsa ilaç verelim serum takalım dediler ben başka ilaç kullanıyordum onu evde unutmuştum onu da verdiler sabah doktorlar geldi topuk kanı aldı işitme testi yaptı çocuk kakasını yapana kadar taburcu etmiyorlar akşama doğru bizimki yapmıştı taburcu oldum bu arada hastanenin yemeği temizliği personeli çok iyiydi sürekli gelip temzilik yaptılar merak ettiğin unuttuğum bişey varsa sorabilirsin tabi