Gamzekeser Bilkent şehir Hastanesi’ne gidiyorum ben. Görümcem sezeryan doğum yaptı orda. Ben normal düşünüyorum bakalım ama görümcem çok memnun kalmıştı. Ben de ilgilerinden aşırı memnunum. En ufak bir şeyi bile detaylı inceliyorlar ve doktorlar aşırı kibar, ilgili. Ablam Hacettepede doğum yaptı çok pişman oldu. Özele gidecekseniz üniversite hastanesine gitmeyin bence