Ben Manisa şehir Hastanesi’nde takipliyim Çiğli de güzeldi yorumlar da çok iyiydi tanıdıklarımdan ama şehir hastanesi varken gitmek istemedim. İmkanlar çok iyi gerçekten özele gitmeye o kadar para vermeye gerek yok. Çınarlı ve Ege şehirde 2 doğum yaptım şimdi şehir Hastanesi’ndeyim tahliller nst doktor çok çok memnunum. İzmir şehir hastanesi de çok güzel